21 Kasım 2012 Çarşamba

K2 Belgesi

Konuyla ilgili genellikle verimsiz ve çelişkili işyerinde sohbet bıktınız ve hafif bir çalışma saplantı çekme hissi, ben istatistiksel ben direksiyonuna benim süresini en aza nasıl belirlemek için benim gidip analiz için yola çıktı. Kendimi orada yaklaşık 900.000 Diğer Houstonian işçileri (26,1 dakikalık gidip ortalamasını kim) üzerinde bir avantaj sağlamak için nasıl anlamaya için bir yol olsaydı, 7 matematik ve obsesif kompulsif bozukluğun bir smidgeon temel maddeler olması gerekiyordu. En azından, benim kadar oldu sadece ne kadar benim gidip zaman tespit etmek mümkün olacaktır - ve ne kadar "yüksek güç" (örneğin, hava durumu, okul bölgeleri, batıklar, vb) bağlıdır. Veri Toplama ve K2 Belgesi Muhtemelen en önemlisi, dar denemenin kapsamını tutmak için dışlanmış olmasına rağmen, 2005 yılı Mart ayından 2006 yılı Mart ayına kadar, ben, okulun diğer faktörler ya out.8 olup olmadığı ile birlikte benim gidiş ve hem de, ve işten geliş zamanları kaydedildi ve ölçülebilir. Sürüş Veri ve K2 Belgesi Ben yakın kuzey-bağlı frontage road ofisimde binada garaj içine çekti Her sabah, ben sonra tekrar ben kuzeybatısında Houston9 arasında Riata Çiftlik hane benim driveway çıkardı olarak arabamı saatini not aldı ve Sam Houston Pky ve Kil Akşam Rd.10, ben ters aynı süreci izledi. Sabah rota 11 ve akşam route12 nz uzunluğu biraz farklıydı, ancak planlanan ders takip edildiğinde veriler yalnızca hafif variations.13 için izin kaydedildi Okul Bölgesi ve Devlet Veri ve K2 Belgesi Okul oturumda etkisi şüpheli olmak, (hemen hemen tüm benim gidip rota, 15 kapsar Cypress Fairbanks Bağımsız Okul Bölgesi, 14 2004-2005 resmi ve 2005-2006 takvim veri toplanmış ve tam öğrenci tatilleri not aldı yani , öğretmen hizmet içi gün, ama öğrencinin erken tahliye gün) .16 Ayrıca resmi 2005 ve Houston17 kenti ve ABD Federal Hükümeti 2006 tarihi itibariyle devlet tatil bilgileri, 18 toplanan ama sadece çalışma cezasına çevrildi bu yararsız yanında kanıtladı bir şehir ve iki federal hükümet tatilleriyle ilgili. Analiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder